Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een aantal vragen met bijbehorende antwoorden. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.

Het artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wat nu?

Het kan zijn dat een artikel niet meer leverbaar is. Een uitverkocht artikel is in de meeste gevallen binnen een paar weken weer in voorraad. Laat ons weten dat je interesse hebt in een artikel. Dan proberen we het zo snel mogelijk voor je te regelen.

Wat is mijn trackingnummer?

Wij verzenden de orders binnen Nederland, Belgie en Duitsland met Track & Trace codes via Postnl. 

Ik wil mijn ontvangen artikel retour sturen. Mag dit?

Natuurlijk, we willen iedereen graag helpen met handige fietsproducten en binnen 14 dagen kun je het altijd retour zenden. Let op een artikel mag alleen bekeken of gepast zijn (niet gebruikt). Verzend het wel in originele verpakking. Klik hier voor onze retourprocedure.

Hoeveel garantie heb ik?

Je hebt uiteraard recht op de wettelijke fabrieksgarantie en daarnaast proberen we altijd een passende oplossing te vinden. Neem contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

Kan ik ook bij jullie langskomen?

Je bent van harte welkom om bij ons langs te komen! Maak hiervoor wel even een afspraak. Wij hebben namelijk geen fysieke winkel of showroom, maar kunnen je vaak wel helpen op onze locatie (Hoge Heiligenweg 19, Ammerzoden).

Kan ik ook producten afhalen?

Er zijn 2 vormen van producten afhalen. Als eerste kun je kiezen voor een afhaalpunt van PostNL bij jou in de buurt. Hiervoor kun je kiezen tijdens het invullen van je gegevens. Je zou ook een product af kunnen komen halen op onze magazijn/winkel locatie (Hoge Heiligenweg 19, Ammerzoden). Dit kan je niet aangeven tijdens het invullen van je gegevens, maar kan in overleg met ons wel apart gelegd kunnen worden om door jou opgehaald te worden. Hiervoor is het handig dat je contact met ons opneemt en je jouw bestelnummer bij de hand hebt.